Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Κ by Dolce&Gabbana




ΤΟ ΑΡΩΜΑ


O Οίκος Dolce & Gabbana Beauty παρουσιάζει το Κ by Dolce&Gabbana, το νέο ανδρικό άρωμα που αποτυπώνει την ουσία του ανδρικού προτύπου, του άνδρα που
είναι βασιλιάς στην καθημερινότητά του και υμνεί τη νέα εποχή στην αρρενωπότητα. Είναι εκείνος που επιλέγει το δικό του δρόμο, λατρεύει την οικογένειά του και τους φίλους του. Ανεπιτήδευτα γοητευτικός και με σταθερές αξίες, μένει πιστός στις ρίζες του, σέβεται την παράδοση ενώ συγχρόνως αγκαλιάζει το μοντέρνο.

ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ



Το άρωμα αναδεικνύεται από μια ζεστή έκρηξη εσπεριδοειδών που αναζωογονεί όλες τις
αισθήσεις με ζουμερά σαγκουίνια και σισιλιάνικα λεμόνια. Τα αρώματα του κίτρου συνδυάζονται με τη φρεσκάδα του άρκευθου, την κεχριμπαρένια ζεστασιά του φασκόμηλου, τη δροσιά του γερανίου και την αναζωογονητική λεβάντα. Όλες αυτές οι νότες πυροδοτούνται από τη σπίθα της καυτερής πιπεριάς, ένα συστατικό που σπάνια χρησιμοποιείται στην αρωματοποιία, το οποίο δίνει μια αίσθηση ζεστασιάς που ξυπνάει την καρδιά του αρώματος και ενισχύει την αρρενωπότητά του. Στη βάση του αρώματος, κυριαρχούν οι ζεστές ξυλώδεις νότες, το αισθησιακό κεδρόξυλο, το βέτιβερ και το πατσουλί. Σαγηνευτικό και ολοφάνερα αρρενωπό, το άρωμα αντανακλά τη γοητεία ενός μοντέρνου βασιλιά.



Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ



Για το λανσάρισμα του νέου αρώματος, ο οίκος Dolce&Gabbana Beauty, συνεργάστηκε με τον Ιταλό influencer Mariano di Vaio. Σύζυγος, πατέρας και επιχειρηματίας, ο Μariano είναι ο βασιλιάς της δικής του καθημερινότητας αλλά και μια αδιαμφισβήτητη επιλογή για να εκπροσωπήσει το νέο ανδρικό άρωμα. 
Για να αιχμαλωτίσει την ουσία του νέου Κ by Dolce&Gabbana, ο φωτογράφος Mariano Vivanco επιλέγει να αφηγηθεί την ιστορία στην καρδιά της Ιταλίας, στο γραφικό χωριό Montepulciano και στους υπέροχους αμπελώνες που φτάνουν μέχρι τα μεσαιωνικά του τείχη. 
Στη τηλεοπτική καμπάνια, ένας γοητευτικός άνδρας οδηγώντας τη μηχανή του διασχίζει χωματόδρομους ΄΄ντυμένους΄΄ με κυπαρίσσια, καταλήγει στην παλιά πόλη με τα λιθόστρωτα σοκάκια και το μοντέρνο τρόπο ζωής, για να χαρεί το γέλιο και την ζεστή αγκαλιά της οικογένειας και των φίλων του. 
Είναι ο βασιλιάς της καθημερινότητάς του και του αξίζει το στέμμα του. Η μουσική επένδυση της τηλεοπτικής καμπάνιας, μια δημιουργία του βραβευμένου με Όσκαρ διάσημου συνθέτη Ennio Morricone, αποτυπώνει το μοντέρνο πρόσωπο του πρωταγωνιστή καθώς περιφέρεται στην ιστορική πόλη.