10 θρεπτικές ουσίες που κάθε παιδί πρέπει να λαμβάνει από τη διατροφή του


Θρεπτικές ουσίες που κάθε παιδί θα πρέπει να λαμβάνει σε καθημερινή βάση

Η διατροφή του παιδιού είναι πολύ σημαντική για την υγεία του. Θα πρέπει να είναι ισορροπημένη και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Σας παρουσιάζουμε παρακάτω τις 10 πιο σημαντικές θρεπτικές ουσίες που πρέπει να λαμβάνει κάθε παιδί από τη διατροφή του καθημερινά.


Ασβέστιο: Το ασβέστιο δυναμώνει τα οστά και τα δόντια, το μυικό και νευρικό σύστημα, και βοηθά το σώμα να μετατρέψει το φαγητό σε ενέργεια.

Βασικά λιπαρά οξέα: Τα λιπαρά οξέα βοηθούν στη δημιουργία κυττάρων, ρυθμίζουν το νευρικό σύστημα, ενδυναμώνουν το καρδιαγγειακό σύστημα, χτίζουν το ανοσοποιητικό και βοηθούν το σώμα να απορροφήσει τις θρεπτικές ουσίες. Είναι επίσης απαραίτητα για την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου και της όρασης.

Σίδηρο: Το σίδηρο ως θρεπτική ουσία είναι σημαντικό για τη δημιουργία αιμοσφαιρίνης και μυοσφαιρίνης. Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει ανεμία, η οποία επιφέρει κούραση και αδυναμία.

Μαγνήσιο: Διατηρεί τα οστά δυνατά και σταθερό το ρυθμό της καρδιάς, υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα, και βοηθά τη μυική και νευρική λειτουργία.

Κάλιο: Συνεργάζεται με το νάτριο για να ελέγξει την ισορροπία των υγρών στο σώμα, κάτι που βοηθά στη διατήρηση της αρτηριακής πίεσης. Βοηθά τη λειτουργία των μυών και της καρδιάς.

Βιταμίνη Α: Η βιταμίνη Α παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της όρασης και των οστών, προστατεύει το σώμα από λοιμώξεις, προωθεί την αύξηση των κυττάρων και ιστών του σώματος, όπως μαλλιά, νύχια και δέρμα.

Βιταμίνη C: (περισσότερα, εδώ

Πηγή: www.babyspace.gr