Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

A JEWEL MADE IN GREECE 2017- ZAPPEION!

                           
Πολιτισμός, Κόσμημα, Lifestyle, Έκθεση, Event. Ε. Κάντζα. 03/03/2017

Σας προτείνω ανεπιφύλακτα να είστε όλες και όλοι εκεί,
σε μια έκθεση όπου αξίζει πραγματικά να περάσετε λίγη ώρα ανάμεσα σε καλαίσθητες, υπέροχες δημιουργίες γεμάτες Ελληνικό πνεύμα και χρώμα. Προσωπικά, θα είμαι εκεί, στην εκδήλωση A Jewel Made in Greece 2017, στο Ζάππειο, κάποια στιγμή σήμερα ή και αύριο και μεθαύριο (3 ημέρες λειτουργεί αυτή η εξαιρετική έκθεση) για να δω από κοντά τα αριστοτεχνήματα της Κάτιας Κολοκυθά, που κυριολεκτικά λατρεύω.
Μας λέει, χαρακτηριστικά, η ίδια:
"Η διαδρομή μου, η εξέλιξή μου, τα όνειρα που προήλθαν όσα χρόνια ασχολούμαι με αυτές τις υπέροχες τεχνικές, με οδήγησαν, μέσα από την συνεργασία μου με την μοναδική πλατφόρμαA Jewel Made in Greece, στην παρουσίαση των κοσμημάτων μου στον υπέροχο χώρο του Ζαππείου.
Η επαγγελματική μου ιδιότητα Katia_art_design, θα σας παρουσιάσει, στην κατηγορία solid metals,
3-6 Μαρτίου, μοναδικά μενταγιόν, μπρασελέ, δακτυλίδια, σκουλαρίκια, μοντέρνα unisex μενταγιόν, σε μοναδικές δημιουργίες." 
Και για τη νέα της συλλογή, ειδικότερα:
Katia_art_design. Συλλογή Αιγαίο

"Αγαπώ την θάλασσα, σχεδιάζω από εκείνη για εκείνη, συνδυάζω κοχύλια, μαργαριτάρια, φίλντισι. Η παρουσίαση των νέων μου κοσμημάτων, στην έκθεση που θα επισκεφτείτε,θα σας παραπέμψουν στην ελληνική φύση και παράδοση."
Συλλογή Αιγαίο   -   Art & Design by Katia_art_design