Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

3 ευκαιρίες ξαφνικά...η συνέχεια!



...Η Ελπίδα θα της έλεγε τι να κάνει για να εμφανιστεί όπως θα έπρεπε στον Ηρακλή, όμορφη, ανανεωμένη, δροσερή, με ρούχα απόλυτα μοντέρνα και άνετα, που θα αναδείκνυαν το σώμα της και θα έδιναν ελευθερία και άνεση σε κάθε της κίνηση. Ό, τι ακριβώς χρειαζόταν για τη συνάντηση αυτή, καθώς ήθελε δικαιολογημένα να είναι πανέμορφη και εντυπωσιακή. Η Ελπίδα θα τη βοηθούσε κατάλληλα σ΄αυτό. Έτσι, χωρίς να διστάσει στιγμή - ο χρόνος, άλλωστε ήταν πλέον πιο πολύτιμος από ποτέ- σήκωσε και πάλι το ακουστικό (δεν είχε νόημα να χρησιμοποιήσει το κινητό, αφού η Ελπίδα το σιχαινόταν όπως έλεγε) και σχημάτισε τον αριθμό του γραφείου της φίλης της.
-"Μάλιστα", ακούστηκε η κελαρυστή και πάντα εύθυμη, νεανική φωνή της φίλης της. 
-"Ελπίδα, καλημέρα. Εγώ είμαι η Λίνα", απάντησε η Λίνα, συστήνοντας άσκοπα τον εαυτό της (δεν υπήρχε περίπτωση η Ελπίδα να μην την καταλάβαινε αμέσως), σε μια ενστικτώδη προσπάθεια να κερδίσει χρόνο, να καθυστερήσει έστω και για λίγο για να μπορέσει να βρει τον πιο κατάλληλο τρόπο για να πει στη φίλη της για την αναπάντεχη "επιστροφή" του Ηρακλή.
-"Λίνα μου, τι κάνεις; Όλα καλά;", άκουσε και πάλι τη φίλη της να τη ρωτά με μια ελαφρά ανησυχία στη φωνή, τη φορά αυτή, μια και -όπως συνειδητοποίησε μόλις- σχεδόν ποτέ δεν τηλεφωνούσε στην Ελπίδα πριν τις 2 με 3 το μεσημέρι αφού ήξερε καλά ότι η φίλη της, μέχρι την ώρα εκείνη ήταν κυριολεκτικά πνιγμένη στη δουλειά. Κάτι που είχε κάνει σήμερα. 
-"Ναι, ναι, όλα καλά", η Λίνα έσπευσε να καθησυχάσει την Ελπίδα. "Χρειάζομαι απλά τη βοήθειά σου για κάτι και ήθελα να μάθω αν μπορείς να έρθεις σήμερα, μετά τη δουλειά από το σπίτι μου, κατευθείαν, όσο πιο γρήγορα μπορείς. Μπορείς;"
-"Μα ναι, φυσικά μπορώ. Δεν νομίζω άλλωστε ότι μπορεί να έχω κάτι καλύτερο να κάνω", ακούστηκε η Ελπίδα να λέει, με ένα ανεπαίσθητο γέλιο στη φωνή, χαρακτηριστικό της πάντα όταν ήθελε να πειράξει τη Λίνα. "Σε τι οφείλω την πρόσκληση;", συνέχισε το απόλυτα αθώο πείραγμα η Ελπίδα.
-"Θα σου πω, από κοντά", απάντησε κάπως βιαστικά η Λίνα, μήπως και έτσι
κατάφερνε να αποφύγει τις απαντήσεις που θα έπρεπε τελικά να δώσει, για λίγη ακόμη ώρα. Από κοντά θα μπορούσε να πει στη φίλη της τι είχε συμβεί με μεγαλύτερη άνεση. Η Ελπίδα όμως δεν ήταν εύκολος αντίπαλος. 
-"Μα τι είναι αυτά που λες τώρα;". "Πολύ σοβαρή ακούγεσαι και αρχίζω κάπως ν' ανησυχώ, είναι η αλήθεια", ανταπάντησε η Ελπίδα. "Λίνα πες μου, σε παρακαλώ. Συμβαίνει κάτι σοβαρό; Θέλεις να έρθω νωρίτερα; Κανονικά, θα μπορέσω να είμαι εκεί γύρω στις 6 με 6.30"
-"Όχι, όχι, εντάξει είμαι. Έλα όποτε μπορείς, μόλις μπορέσεις επειδή...επειδή, πρέπει να με βοηθήσεις σε κάτι", ήταν η σειρά της Λίνας να πει.
"Μήπως έχεις βαλθεί να με τρελλάνεις;", επέμενε η Ελπίδα. "Πες μου αμέσως τώρα τι συμβαίνει επειδή, διαφορετικά, δεν ξέρω και 'γω τι θα γίνει...Τώρα αρχίζω να ανησυχώ σοβαρά. Αν δεν μου πεις, παίρνω ένα ταξί και έρχομαι από εκεί ΤΩΡΑ!", η φωνή της Ελπίδας, φορτωμένη με ένταση, πρόδιδε πια την αδιαμφισβήτητη ανησυχία της.
-"Καλά, καλά, εντάξει, θα σου πω....", απάντησε η Λίνα με μια μεγάλη σιωπή να προηγείται πριν από την ανακοίνωση του λόγου που την έκανε να καλέσει τη φίλη της επειγόντως, για να ξεστομίσει τελικά: "Μου τηλεφώνησε ο Ηρακλής". Τώρα ήταν η σειρά της Ελπίδας να κάνει μια μεγάλη σιωπή για να ξεφωνήσει σχεδόν αμέσως μετά. 
΄-"Σου τηλεφώνησε ο Ηρακλής; Τι εννοείς σου τηλεφώνησε ο Ηρακλής; Πότε, πώς, γιατί; Πήρε πρώτος εκείνος ή του είχες τηλεφωνήσει πρώτη εσύ; ΛΙΝΑ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ, ΝΟΜΙΖΩ. ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να κάνεις ποτέ κάτι τέτοιο, Τελικά, δεν κράτησες τις αποστάσεις που είπαμε; Του τηλεφώνησες; Αχ, γιατί, γιατί βρε Λίνα; Πάς γυρεύοντας; Δεν καταλαβαίνεις ότι...."
-"Περίμενε, σταμάτα...ασυγκράτητη!", τη διέκοψε αποφασιστικά η Λίνα, μην μπορώντας να κρύψει ένα χαμόγελο που πήγαινε να εξελιχθεί σε γέλιο, λόγω της πανικόβλητης αντίδρασης της φίλης της. "Δεν πήρα εγώ, εκείνος πήρε έτσι από το πουθενά...ξαφνικά, χωρίς λόγο. Μου είπε μόνο ότι θέλει να με δει. Ή για να ακριβολογώ, θέλει να του δώσω 3 ευκαιρίες, αρχίζοντας από αύριο που με περιμένει στην εταιρεία, στο γραφείο του", ξέσπασε η Λίνα και τα είπε όλα στη φίλη της, για να νοιώσει, είναι η αλήθεια, μια μεγάλη ανακούφιση που το είχε καταφέρει. 
-"Να πας αύριο από το γραφείο του; Να του δώσεις 3 ευκαιρίες;" Μα τι είναι αυτά που λες; Δεν καταλαβαίνω τίποτα.
-"Δεν πειράζει, θα σου εξηγήσω από κοντά. 'Ελα και θα τα πούμε όλα. Μόνο, μέχρι να εμφανιστείς, σκέψου σε παρακαλώ πολύ τι να κάνω για να με δει όσο πιο όμορφη γίνεται. Άχ, Ελπίδα, τα χάλια μου έχω. Τα μαλλιά μου είναι σαν στεγνά, άτονα, τα νύχια μου θέλουν περιποίηση - αλήθεια, σου βρίσκεται κανένα άσπρο βερνίκι νυχιών σε άσπρο; Είναι πολύ της μόδας και νομίζω ότι μου πάει τέλεια. Και από άρωμα; Έχω ξεμείνει από άρωμα. Ά, και τι να φορέσω; Δεν θα μπορώ να αποφασίσω τι να φορέσω...", είπε σχεδόν μια μια ανάσα η Λίνα.
"Καλά, καλά, καλά", απάντησε με απόλυτη ψυχραιμία η Ελπίδα. "Θα τα κανονίσω όλα εγώ. Περίμενέ με και μην ανησυχείς. Μέχρι αύριο θα είσαι πιο όμορφη από ποτέ". την καθησύχασε η Ελπίδα, κατανοώντας πολύ καλά την ταραχή και την ανησυχία της φίλης της. "Και για να μην χάνουμε χρόνο, σου στέλνω δυο φωτογραφίες για να δεις τι σου αρέσει περισσότερο. Η μια έχει 3 υπέροχα φορέματα, αεράτα και δροσερά, που νομίζω ότι ταιριάζουν τέλεια στην περίπτωση. Είναι ασύμμετρα σατέν φορέματα με φαρδιές τιράντες. Καταλαβαίνεις πόσο δροσερά και μοντέρνα είναι. Δίνουν χάρη στην κίνηση και μπορείς να τα συνδυάσεις το ίδιο ιδανικά με ένα flat ζευγάρι παπούτσια ή sneakers. Θα τα δούμε πάνω σου και θα αποφασίσουμε.

Θα σου στείλω επίσης κάποια chic tops, κατάλληλα για όλες τις ώρες και κάθε περίσταση, που κυριολεκτικά λατρεύω. Είσαι τυχερή. Λές και πήγα στη La Stampa για σένα...Τέλος πάντων, χαλάλι σου.

Ρίξ΄τους μια ματιά μέχρι να έρθω. Θα φέρω μαζί όλα τα καλλυντικά μου για να σε περιποιηθώ κατάλληλα και ένα άρωμα που είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει πολύ. Περίμενε και φτάνω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Η επιχείρηση Ομορφιά ξεκινά..."

( Η συνέχεια, μαζί με περισσότερες αποκαλυπτικές λεπτομέρειες για μάσκες προσώπου, προϊόντα και συμβουλές make up, αρώματα, αλλά και συμβουλές αναφορικά με το πώς να κρατάτε την ψυχραιμία και να διατηρείτε την ηρεμία σας πριν από ένα σημαντικό ραντεβού και τον λόγο για τον οποίο θα πρέπει να υιοθετήσετε γενικά στη ζωή σας το positive thinking, αύριο, από εδώ....)

STORY TELLING , BEAUTY, COSMETICSDELUX, PERFUMES, POSITIVE THINKING, MAKE UP PRODUCTS