Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Κρέμα ματιών Royal Velvet - Oriflame

#Oriflame, Royal Velvet eye cream
Τα προϊόντα Oriflame, είναι από τα αγαπημένα μου, ή μάλλον από τα πολύ αγαπημένα μου προϊόντα μια και τα θεωρώ must have beauty items για εμένα και κάποια από αυτά έχω πάντα στην τσάντα μου, όπου και αν βρίσκομαι.
Να σας πω και ένα μυστικό, σχετικά
. Σήμερα, θα σας ενημερώσω και ένα νέο διαγωνισμό που κάνει το CosmeticsDelux σε συνεργασία με την Oriflame όπου και οφείλουμε θερμές ευχαριστίες,  ένα δώρο που αποτελείται από 6 πολύτιμα, εξαιρετικά, άμεσα αποτελεσματικά προϊόντα: μια ολόκληρη σειρά για ώριμες επιδερμίδες, μεγάλης αξίας, που θα κερδίσει μία τυχερή. Είναι η σειρά NOVAGE TIME RESTORE για την οποία θα σας μιλήσω αναλυτικά σε αμέσως επόμενες αναρτήσεις μου για να γνωρίσετε καλύτερα τα μοναδικά οφέλη των προϊόντων αυτών και να τα λατρέψετε.

Εμπλουτισμένη με Black Iris Infusion,  η κρέμα ματιών Royal Velvet, αφήνει την περιοχή των ματιών λεία, σφριγηλή και ορατά πιο νέα.

Τα οφέλη της, αναλυτικά:
  • Συσφίγγει και διορθώνει την επιδερμίδα στην περιοχή γύρω από τα μάτια
  • Μειώνει την εμφάνιση των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων
  • Βελτιώνει την όψη των μαύρων κύκλων και τα πρηξιματάκια
  • Αφήνει έντονα την αίσθηση λείας και σφριγηλότερης επιδερμίδας
Πώς να τη χρησιμοποιήσετε για ξεκούραστο, φωτεινό βλέμμα:

  1. Χρησιμοποιήστε τη καθημερινά, μετά τον καθαρισμό και την τόνωση της επιδερμίδας μας για μία ολοκληρωμένη ρουτίνα ομορφιάς.
  2. Εφαρμόστε μικρή ποσότητα κρέμας στο εξωτερικό τμήμα των ματιών σας.
  3. Απλώστε ταμποναριστά με φορά προς τη μύτη.
COSMETICSDELUX: Σας τη συστήνουμε ανεπιφύλακτα!