Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Givenchy , Rouge interdit & Lip liner 2017 !


Givenchy , Rouge interdit & Lip liner 2017 !

Σήμερα, ξεκινάμε με μια Αποστολή Ομορφιάς με την υπογραφή Givenchy!
Και τι καλύτερο από υπέροχο χρώμα στα χείλη μας, επιλεγμένο ανάμεσα από 24 + 1 μοντέρνες αποχρώσεις, που θα καλύψουν και τα πιο αυστηρά γούστα;
25 lip colors που προσωπικά λάτρεψα ήδη και πιστεύω ότι το ίδιο θα κάνετε και εσείς. Άλλωστε, το brand αυτών των εξαιρετικών lip colors, εκτός από την μακρόχρονη ιστορία του (ήταν το 1952, που ο Hubert de Givenchy ίδρυσε τον πολυτελή Οίκο Μόδας που έφερε το όνομά του, όταν και παρουσίασε τη συλλογή του Les Séparables, μια σειρά από φούστες και μπλούζες κατασκευασμένες από βαμβάκι) χαρακτηρίζεται και από πρώτης ποιότητας υλικά.
Και, ύστερα από αυτή τη μικρή εισαγωγή, επιστρέφω στα lip colors για να σας τα "συστήσω" και να αφήσω τις εικόνες να "μιλήσουν" - ίσως- καλύτερα από τα λόγια.


Είδατε, λοιπόν, ήδη τις 24 + 1 αποχρώσεις που σας ανέφερα και σίγουρο είναι ότι θα προβληματιστήκατε ήδη για το ποια ή ποιες θα σας ταίριαζαν καλύτερα, αν δεν είστε φυσικά πιστή οπαδός του τέλειου, κόκκινου lip color.


Τώρα, εδώ, δεν έχω και πολλά να σας πω, αφού πάρα πολλές φορές προβληματίζομαι και η ίδια, για κάτι τέτοιο. Τελικά, νομίζω ότι -πέρα από τη διάθεσή μου- την τελική απόφαση "παίρνει" το πόσο φωτεινή και "με χρώμα" δείχνει η επιδερμίδα μου, αλλά και η ώρα της ημέρας. Δηλαδή, αν δεν θέλω να χρησιμοποιήσω foundation αν και δείχνω ίσως κάπως χλωμή ή κουρασμένη, τότε επιλέγω μια απόχρωση που δεν θα κάνει αντίθεση με το χρώμα της επιδερμίδας μου, όπως το 1 SECRET NUDE ή το  2 SERIAL NUDE   αλλά και το 3 URBAN NUDE, για παράδειγμα, που θα ενυδατώσει τα χείλη μου με μεγάλη διάρκεια χαρίζοντάς μου, ταυτόχρονα, την αίσθηση της τέλειας κάλυψης.
Αν πάλι θέλω να τονίσω τα χείλη μου, χωρίς ιδιαίτερες "εξάρσεις", θα επιλέξω μια απόχρωση όπως εκείνη του 16 WANTED CORAL ή το  9 ROSE ALIBI, οπότε και ξέρω ότι θα μείνω απόλυτα ικανοποιημένη, τόσο από την επιλογή μου αναφορικά με τις συγκεκριμένες αποχρώσεις, όσο και με όλα τα χαρακτηριστικά του Rouge Interdit: μακρά διάρκεια, ενυδάτωση, άνεση-απαλότητα- μεταξένια υφή.


Επίσης, αν θέλω να τονίσω τα χείλη μου με ένα χρώμα που αλλάζει αποχρώσεις (δοκιμάστε το και θα δείτε), αλλά και είναι στην απόχρωση που λατρεύω, επιλέγω το no  25 της σειράς,


σε ιδιαίτερα πολυτελή θήκη διακοσμημένη με κορδέλα.
Βέβαιο είναι ότι ο Οίκος Givenchy  με τη σειρά Rouge Interdit μας εντυπωσιάζει, αφού δημιουργεί κομψότητα και μας προσφέρει απαλότητα μαζί με  φοβερή ενυδάτωση, με ένα μόνο προϊόν.
Το νέο Rouge interdit , πιο μοντέρνο από ποτέ, έρχεται για να δώσει λάμψη σε κάθε γυναίκα με 25 νέες αποχρώσεις… φωτιά! Φυσικά, για ακόμη πιο σωστή κάλυψη, θα χρειασθείτε και ένα μακράς διαρκείας Lip Liner για έντονο αποτέλεσμα.

Ένα lip liner , αδιάβροχο και μακράς διάρκειας, άνετο και πολύ εύκολο στην εφαρμογή, με αντιοξειδωτική προστασία, δηλαδή, το τέλειο περίγραμμα χειλιών σε 10 + 1 αποχρώσεις!






Κλείνοντας αυτήν την ανάρτηση, θα ήθελα να σας πω να μην επηρεαστείτε από όσα λέω εγώ, αλλά να τα δοκιμάσετε εσείς οι ίδιες, για να κρίνετε μόνες σας. Και τότε, ίσως έχετε ακόμη περισσότερα να πείτε...


αφού, όπου και αν πάτε, θα αφήσετε το "μακράς διάρκειας" σημάδι σας!

#Givenchy #rougeinterdit