Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

GOSH GOPENHAGEN...must have products!!!


Για να έχετε ένα καλό τριήμερο με ομορφιά και λάμψη, σας προτείνω τα προϊόντα make up της Gosh Copenhagen...!



Χρησιμοποιήστε οπωσδήποτε το GOSH FOUNDATION PLUS (COVER + CONCEAL)


Τι μου αρέσει σε αυτό...πολύ;

  • το μπουκάλι του, μικρό και βολικό σε μέγεθος, ώστε να μπορείτε να το πάρετε παντού μαζί σας. ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ, χωρίς αυτό...! Δοκιμάστε το και θα καταλάβετε γιατί το λέω. Εγώ, το χρησιμοποίησα πρώτη φορά σήμερα το πρωί, αμέσως μόλις το παρέλαβα και αν και ήμουν πολύ κουρασμένη (κάτι που αντανακλούσε στο πρόσωπό μου), με την πρώτη εφαρμογή, η επιδερμίδα μου έδειξε ξεκούραστη και φωτεινή!
                               
                             Credits
  • δεύτερη πολύ ευχάριστη έκπληξη που δοκίμασα: πυκνή κρεμώδης σύσταση που δεν "έτρεχε",  αλλά απλώθηκε πολύ ωραία στην επιδερμίδα μου χαρίζοντάς της μια άψογη κάλυψη. Να σημειώσω εδώ ότι η απόχρωση που χρησιμοποίησα (004), μου πήγε τέλεια, αφού έχω πολύ ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα. Εσείς, επιλέξτε όποια απόχρωση σας ταιριάζει, ανάλογα με την δική σας απόχρωση...
  • δεν περιέχει parabens, κάτι που προσέχω πάντα στα καλλυντικά μου
  • δεν ξέρανε το δέρμα μου, αλλά αντίθετα μου έδωσε μια αίσθηση δροσιάς
  • κράτησε πολλές ώρες - πάνω από 9  (και μάλιστα ακόμη κρατάει τώρα που γράφω
COSMETICS DELUX -ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το Gosh Foundation Plus+ κατέκτησε επάξια μια θέση στην καθημερινή περιποίηση της επιδερμίδας μου, στις προτιμήσεις μου και στην τσάντα μου, απ' όπου δεν πρόκειται να λείψει ποτέ πια!!!