Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Απαλυντική μάσκα προσώπου...!

Beauty, Face products, από την Ε. Κάντζα, 31/03/2017


Γενικά...
Οι μάσκες προσώπου είναι απαραίτητο προϊόν στη φροντίδα του προσώπου μας, αναμφισβήτητα και ανάλογα με τις  κατά περίσταση/ειδικές ανάγκες της επιδερμίδας μας, αφού:



  • καθαρίζουν το δέρμα μας από υπερβολική έκκριση λίπους και κατάλοιπα ρύπων
  • ενυδατώνουν
  • βελτιώνουν την εμφάνιση των πόρων
  • δίνουν λάμψη
  • αποτοξινώνουν την επιδερμίδα
  • συσφίγγουν το περίγραμμα του προσώπου
  • καταπραϋνουν ερεθισμούς και κοκκινίλες
Ειδικά...

Μια μάσκα που έχω χρησιμοποιήσει προσωπικά και έμεινα πολύ ικανοποιημένη, είναι η μάσκα που σας προτείνω σήμερα και δεν είναι άλλη από μια απαλυντική μάσκα προσώπου της εταιρείας bioselect.

Η μάσκα αυτή, πολύ εύκολη, αλλά και ευχάριστη στη χρήση, εμπλουτισμένη με αγνά, φυτικά συστατικά, όπως Dictamelia* , γλυκόριζα* & αλόη*, συνιστάται ιδιαίτερα για Απαλυντική και ενυδατική μάσκα προσώπου για κουρασμένα δέρματα. 

Προσωπικά, τη χρησιμοποίησα ύστερα από μια έντονη περίοδο που χαρακτησρίτηκε από πολλά ξενύχτια, λόγω δουλειάς, και ανάλογη κούραση μέσα στην ημέρα.  Μια περίοδο κατά την οποία ένοιωσα πραγματικά ότι η επιδερμίδα μου χρειαζόταν "κάτι παραπάνω", μια έξτρα φροντίδα και pampering.
Οι απορροφητικές ικανότητες του λευκού αργίλου, που περιέχονται στη σύσταση της μάσκας αυτής, είχαν σαν αποτέλεσμα να καθαρίσουν σε βάθος την επιδερμίδα μου, απομακρύνοντας τους ρύπους που προκαλούν θαμπάδα, ενώ το Dictamelia*, το εκχύλισμα γλυκόριζας* και η αλόη* ενυδάτωσαν και καταπράϋναν το δέρμα μου, ακριβώς όπως περιγράφεται και στο ειδικό δελτίο τύπου του προϊόντος.
Έ! Ύστερα από όλα αυτά (και λίγη ξεκούραση που επέβαλα τελικά στον εαυτό μου!), η επιδερμίδα μου έλαμψε, κάνοντάς με να νοιώσω ανανεωμένη και με περισσότερη αυτοπεποίθηση.
Εσείς, μήπως έχετε δοκιμάσει την απαλυντική μάσκα της bioselect?
Θα χαρώ, ειλικρινά, να μάθω την άποψή σας